} f expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
#a466ff
Πρώτη Σελίδα

18.1.19

Η εσχάτη των ποινών, Ν. Χουλιαράς - Φύλλο εργασίας

Δείτε ευκρινέστερα το φύλλο εργασίας και κατεβάστε το από εδώ ως εικόνα και  εδώ σε doc

Έργο του Συγγραφέα, Ποιητή, Μουσικοσυνθέτη  και Ζωγράφου

1. Ο Δαμιανός ελπίζει ότι αυτή τη φορά θα παίξει με τους μεγάλους.

  • Βρείτε τα χωρία, που φανερώνουν την προσδοκία του.         
  • Πιστεύετε ότι  οι μεγάλοι καλλιέργησαν στο Δαμιανό την ιδέα  ότι  έχει μια θέση στην ομάδα;
            Αν ναι, τότε γιατί τον απορρίπτουν;
            Αν όχι, πώς εξηγείτε το χωρίο:
«Είτε με άλλους είτε μόνος του -από το μεσημέρι ως το βράδυ-κλοτσάει μια μπάλα, αλωνίζοντας το γήπεδο χειμώνα καλοκαίρι,    τόσο, που έχει γίνει πια εξπέρ. Οι τρίπλες του είναι φανταστικές κι οι   πάσες του μεγάλης  ακρίβειας. Όλοι το ξέρουν.»

Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία, Ερωτήσεις-Φύλλα Εργασίας-Πηγές

                   
Γκ. Λενονιέ, Ο Ντ’ Αλαμπέρ (στο τραπέζι) διαβάζει την Εγκυκλοπαίδεια στο σαλόνι της μαντάμ Ζοφρέν:
τα παρισινά σαλόνια υπήρξαν εστίες του Διαφωτισμού.

  Συντάκτης: Κατερίνα Κουτσοπούλου, 2ο Γυμνάσιο Κορωπίου

17.1.19

Να γιατί δεν συμμετέχω στο μάθημα


Αθήνα, ό,τι μέρα νά ‘ναι, φέτος

Αγαπητή Κυρία,
Η ιδέα  να σας γράψω αυτήν την επιστολή μού γεννήθηκε μια Παρασκευή, στο μάθημα της Λογοτεχνίας, όταν στο κείμενο « Δύο γράμματα της Χαράς» του Βαλτινού αφιερώσατε 7 λεπτά (μετρημένα), για να «εστιάσετε την προσοχή μας στην τυπική δομή μιας επιστολής».
(Δεν ξέρω αν αλλάζω σωστά παράγραφο, αλλά δεν βαριέσαι τώρα…)