}
f
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Μωβ κιμωλίa
Πρώτη Σελίδα
Λογοτεχνία
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Φύλλα εργασίας
Β γυμνασίου
Γ γυμνασίου
Ποίηση σε περίπτωση κακοκαιρίας
Θέλω ν' ακούσω τον ποιητή
Πες μου ένα παραμύθι!
Νεοελληνική Γλώσσα
Νεοελληνική Γλώσσα
Έκθεση
Μικρή συμβουλή για την Ορθογραφία
Φύλλα εργασίας
Μια λέξη εξομολογείται
Λεξικά
Δραματική ποίηση
Ελένη
Εισαγωγή
Θέατρο
Ομηρικά Έπη
Παραμύθια του παππού Ομήρου
Οδύσσεια
Οδύσσεια-Εισαγωγή
Οδύσσεια φύλλα εργασίας
Ιλιάδα
Ιλιάδα-φύλλα εργασίας
Μυθολογία
Αρχαία Ελληνικά
Αρχαία Ελληνικά
Γραμματική
Συντακτικό
Μεσαιωνική-Νεότερη Ιστορία
Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία-Παρουσίαση
Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία- Εικονική Περιήγηση
Χάρτες
Χρονογραμμές
Σχεδιαγράμματα
Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία - το μάθημα σε ερωτήσεις
Εκπαιδευτικά σενάρια
Παίζουμε ένα μάθημα;
Ψιθυριστά...
Ψιθυριστά...
Χωρίς ίχνος σοβαρότητος
Παίζουμε ένα μάθημα;
4.1.15
Με τα μάτια
ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ
ιδ'
Θα σου τσακίσω τα φωνήεντα ένα-ένα.
Τότε να δω (ν' ακούσω πες),
με σύμφωνα μονάχα μες στο στόμα
πώς θα ταΐζεις του έρωτά σου τις φωνές.
Σταύρος Ζαφειρίου
Μετά
Πριν
Αρχική Σελίδα