} f expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Πρώτη Σελίδα

8.10.22

"Στην Πλάκα, στα σοβαρά..." Δήμητρα Σ.

Φωτογραφία: Φθινόπωρο στην Πλάκα,  Vasilis Porgiazis

Κυριακή μεσημέρι, εκεί που περπατούσα στα στενά της Πλάκας, ακούω ένα «Μητσάραααα!!». Δεν δίνω σημασία και συνεχίζω. Νιώθω  ένα χέρι να μ΄αρπάζει. Και είμαι έτοιμη να αρχίσω τις σφαλιάρες.

Τότε βλέπω μπροστά μου έναν μελαχροινό, με μπλε μάτια και καλογυμνασμένο Θεό να μου χαμογελάει. Όπα, λέω, εδώ είμαστε…

-        -Ρε Μητσάρα, τι κάνεις;

-        -Μητσάρα; Συγγνώμη, Κύριε, ποιος είστε; (που λέει και το άσμα),

-        -Ο Νίκος!!!

-        -Ποιος Νίκος;

-        -Ο Νίκος που πηγαίναμε μαζί σχολείο…

-        -Και καθόμασταν στο διπλανό θρανίο;

-        -Α, γειά σου!

-        -Ρε Νικολάκη, εσύ; Πώς έγινες έτσι τούμπανο;

-        -Καλά κι εσύ δεν πας πίσω. Κορμάρα!

-        -Λέγε κι άλλα…

-        -Θεά!Κουκλάρα!

-        -Και… Και;

-        -Ε, καλά τώρα! Πολύ μωρό…

-        -Να σου πω, ρε Νικολάκη. Εσύ τι κάνεις; Πού βρίσκεσαι;

-       - Όλα καλά, Πανεπιστήμιο, γυμναστήριο. Εσύ;;;

-        -Και εγώ τα ίδια! Μόνος;

-       - Όχι, εδώ με την κοριτσάρα, τρώει παγωτό.

-        -Ποια αυτή; Άκου κοριτσάρα…

-        -Είναι, είναι!

-        -Τυφλός είσαι; Καλά, λίγα τα ψωμιά της…

-       - Τι είπες;

-        -Τίποτα, μανάρι μου, να την χαίρεσαι…

-        -Να ΄σαι καλά. Μην χαθούμε. Έχεις Insta;

-        -Και Insta έχω και messenger έχω και χρόνο για σένα έχω… ό,τι θέλεις έχω.


 

Δήμητρα Σ.

Γυμνάσιο Πετρούπολης