} f expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Πρώτη Σελίδα

27.9.19

Ella y yo (Εκείνη κι εγώ), Juan Vicente Piqueras


Εκείνη κι εγώ
Εκείνη διαβάζει βιβλία για τη γιόγκα, τον βουδισμό, την αριθμολογία.
Εγώ διαβάζω ποίηση, θέατρο, δοκίμια, νουβέλες, ό,τι πέσει στα χέρια μου.
Εκείνη είναι χορτοφάγος.
Εγώ παμφάγος.
Εκείνη είναι πειθαρχημένη, ασκητική, πιστή.
Εγώ σκεπτικιστής και τεμπέλης.

Εκείνη πιστεύει στη μετενσάρκωση των ψυχών.
Εγώ είμαι αγνωστικιστής.
Εκείνη είναι σίγουρη.
Εγώ όχι.
Εκείνη είναι ενεστώτας οριστικής.
Εγώ, υποθετικός λόγος στις καλύτερες μέρες μου
και στις χειρότερες υπερσυντέλικος υποτακτικής.
Εκείνη είναι ένας άνδρας της δράσης.
Εγώ, μια γυναίκα μπερδεμένη.
Εκείνη θέλει να αλλάξω.
Εγώ, επίσης.
Εκείνη ξέρει τι θέλει και τι χρειάζεται
και τι θέλω και τι χρειάζομαι εγώ.
Εγώ ξέρω μόνο πως δεν ξέρω τίποτε
αλλά δεν είμαι πολύ σίγουρος.
Εκείνη είναι το φεγγάρι της μέρας.
Εγώ, ένα ηλιοτρόπιο στη νύχτα.
Εκείνη κι εγώ, κόντρα στον άνεμο, αγαπιόμαστε.
(Juan Vicente Piqueras - Ella y yo)