} f expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Πρώτη Σελίδα

21.5.18

Η Τρίτη και εγώ, Γιάννης Γκούμας

 
" Το νήμα σου" του  Teddy Locquard

Εξουθένωσα με σκέψεις τη Δευτέρα,
και σήμερα Τρίτη άφησα τον ουρανό να εικάζει.
Έχω την καρδιά για να κλειδώνομαι μέσα μου.
Ό,τι από μένα διεισδύει προς τα έξω είναι τι μου λείπει.

Ο ιερέας ευλόγησε τα Ναι και Όχι που θα έλεγα στη ζωή μου
όταν βαπτίστηκα. Τα χέρια μου έχουν πληγιάσει
με το να δίνω, δίνω, δίνω … Κάθε μου ιδέα είναι μια άλλη
διακόσμηση. Πρέπει με τα μάτια μου να διατηρώ
τα πάντα στο σπίτι. Ποτέ δεν κοπιάζω να θυμάμαι
αναμνήσεις. Συνεχώς τις αποβάλλω
σε μια δίνη στη δική τους θέληση να υπάρχουν. Δεν θέλω
να πιστέψω ότι αυτή η Τρίτη θα ήταν κάτι καλύτερο
αν υπήρχε άλλος να την κάνει πιο ευχάριστη
και άνετη. Ο ουρανός ζει για λογαριασμό της αιωνιότητας.
Η Τρίτη ζει για λογαριασμό της εβδομάδας. Εγώ ζω
τη διαδεδομένη μου τάση, διάθεση και κλίση
για να ικανοποιήσω την ημέρα του θανάτου μου.