} f expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Πρώτη Σελίδα

26.11.22

O Tεύκρος φτάνοντας στην Kύπρο αφηγείται τη συνάντηση με την Eλένη σε έναν παλιό συμπολεμιστή του... Γιάννης Θ.

Άγαλμα του Τεύκρου, Sir William Thornycroft, Los Angeles County Museum of Art, Η.Π.Α


O Tεύκρος φτάνοντας στην Kύπρο αφηγείται τη συνάντηση με την Eλένη σε έναν παλιό συμπολεμιστή του...

ΤΕΥΚΡΟΣ - Επιτέλους, μετά από τόσο μακρύ και επικίνδυνο ταξίδι έφτασα στην Κύπρο.

ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ -Καλώς ήλθες, Τεύκρο!

ΤΕΥΚΡΟΣ- Αγαπητέ μου φίλε, δεν θα πιστέψεις τι έγινε στην Αίγυπτο.

ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ -Τι έγινε; Πες μου!

ΤΕΥΚΡΟΣ -Η … Ελένη! Ήταν εκεί!

ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ -Τι εννοείς;

ΤΕΥΚΡΟΣ -Η Ελένη δεν ήταν στην Τροία. Τόσα χρόνια χαμένα για το τίποτα. Τόσοι θάνατοι. Ο αδελφός μου…

ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ -Θες να μου πεις ότι όλον αυτόν τον καιρό η Ελένη  ήταν εκεί; Στην Αίγυπτο;

ΤΕΥΚΡΟΣ -Όπως σε βλέπω και με βλέπεις!

ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ -Καταραμένη να ΄ναι!

ΤΕΥΚΡΟΣ -Περίμενε λίγο! Αν το σκεφτείς, αυτή δεν βρισκόταν στην Τροία, οπότε δεν έχει ευθύνη για ό,τι συνέβη. Οι Θεοί έχουν.

ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ -Σώπασε Τεύκρο, μας ακούνε οι Θεοί και θα σε τιμωρήσουν. Έχεις χάσει τα λογικά σου;

ΤΕΥΚΡΟΣ -Όχι, φίλε μου. Για πρώτη φορά σκέφτομαι λογικά.

                                                                                                            Γιάννης Θ. 

Γυμνάσιο Πετρούπολης