}
f
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Μωβ κιμωλίa
Πρώτη Σελίδα
Λογοτεχνία
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Φύλλα εργασίας
Β γυμνασίου
Γ γυμνασίου
Ποίηση σε περίπτωση κακοκαιρίας
Θέλω ν' ακούσω τον ποιητή
Πες μου ένα παραμύθι!
Νεοελληνική Γλώσσα
Νεοελληνική Γλώσσα
Έκθεση
Μικρή συμβουλή για την Ορθογραφία
Φύλλα εργασίας
Μια λέξη εξομολογείται
Λεξικά
Δραματική ποίηση
Ελένη
Εισαγωγή
Θέατρο
Ομηρικά Έπη
Παραμύθια του παππού Ομήρου
Οδύσσεια
Οδύσσεια-Εισαγωγή
Οδύσσεια φύλλα εργασίας
Ιλιάδα
Ιλιάδα-φύλλα εργασίας
Μυθολογία
Αρχαία Ελληνικά
Αρχαία Ελληνικά
Γραμματική
Συντακτικό
Μεσαιωνική-Νεότερη Ιστορία
Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία-Παρουσίαση
Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία- Εικονική Περιήγηση
Χάρτες
Χρονογραμμές
Σχεδιαγράμματα
Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία - το μάθημα σε ερωτήσεις
Εκπαιδευτικά σενάρια
Παίζουμε ένα μάθημα;
Ψιθυριστά...
Ψιθυριστά...
Χωρίς ίχνος σοβαρότητος
Παίζουμε ένα μάθημα;
28.4.21
Μανόλης Αναγνωστάκης
“Η ποίηση είναι έργο της νεότητας. Χρειάζεται ενθουσιασμό, αυταπάτες, ψευδαισθήσεις. Αυτά τα έχουν
οι νέοι. Όσο μεγαλώνεις, κατέχεις καλύτερα τα μέσα σου. Γίνεσαι τεχνίτης, αλλά ένα ποίημα δεν χρειάζεται να είναι τέλειο για να είναι καλό”.
Μετά
Πριν
Αρχική Σελίδα