} f expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
#a466ff
Πρώτη Σελίδα

24.7.18

Μεγαλείων Οψώνια, Α. Παπαδιαμάντης

Ὅλοι αὐτοὶ οἱ φρόνιμοι γέροι, οἱ πρόθυμοι συμβουλάτορες, ὁποὺ ὀνομάζονται κάπου καὶ «κακῶν παρακλήτορες», εἰς τὴν βίβλον τοῦ Ἰώβ, συνηθροίζοντο συνήθως εἰς τὸ μικρὸν καφενεῖον τοῦ Σκαρτσοπούλου, ἀνάμεσα εἰς τὰ κηράδικα κ᾿ εἰς τὴν ὁδὸν Ντέκα, ὄχι μακρὰν ἀπὸ τὴν Καμκαρέαν. Ἐκεῖ εὕρισκαν πολλὰ εὔκολα θύματα. 

23.7.18

Διαπίστωση, Μάνος Ελευθερίου


The Heart Of Madness- Salvador Dali 
 Γιατί στο βάθος δεν έμεινε κανείς με την επιθυμία
νομίζοντας την τρέλα πιο σκληρή απ’ τη μνήμη,
την απειλή τους πιο απρόσιτη απ’ το φόβο
κι είπαμε πως αυτό ειν’ ο φόβος
κι όχι το άδειο πιάτο,
ή ο αστυφύλακας κάτω απ’ τα’ αγάλματα….

20.7.18

Τι τύπος ταξιδιώτη είσαι;

 
Ένα διαδραστικό παιχνίδι, που σε ξεναγεί στα σημαντικότερα μνημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και όχι οποιασδήποτε εποχής αλλά αυτής που θα διαλέξεις εσύ.

7.7.18

«Από μουσική δεν κατέχω»: Γιώργος Ζαμπέτας

Το «Από μουσική δεν κατέχω»: Γιώργος Ζαμπέτας είναι μια απόπειρα ιστορικής προσωπογραφίας του μουσικού Γιώργου Ζαμπέτα, μέσω της αυτοσύστασης. Δημιουργήθηκε για εκπαιδευτικό σκοπό και βασίστηκε σε ηχητικό αρχειακό υλικό, το οποίο περιλαμβάνει συνεντεύξεις και προσωπικές ηχογραφήσεις του καλλιτέχνη. 
ΥΠΟΘΕΣΗ: Ένας μαθητής γυμνασίου εξαναγκάζεται να ακούσει μια αφήγηση - εξομολόγηση του «παλιού μουσικού», όπως τον αποκαλεί ο ίδιος, Γιώργου Ζαμπέτα. Σε όλη τη διάρκεια της ακρόασης παραμένει αμέτοχος, χωρίς να αποχωριστεί το κινητό του•

26.6.18

Η επανάσταση, Σλάβομιρ Μρόζεκ


Φρανκ Μόρισον

    Στο δωμάτιό μου το κρεβάτι βρισκόταν εδώ, η ντουλάπα εκεί και το τραπέζι ανάμεσά τους. 
     Μέχρι που το βαρέθηκα. 
Έσυρα το κρεβάτι προς τα εκεί και την ντουλάπα προς τα εδώ.Για ένα διάστημα ένιωσα τη ζωογόνο αύρα του καινούργιου. Αλλά σε λίγο καιρό, και πάλι πλήξη. Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η αιτία της πλήξης ήταν το τραπέζι, ή μάλλον η θέση του στο κέντρο, που είχε μείνει αμετάβλητη.